تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

قیمت ارزهای دیجیتال امروز 9 آبان 1400 | قیمت ارز دیجیتال کاهشی شد

قیمت ارزهای دیجیتال کاهش یافت.
کد خبر: ۳۳۷۷۱
قیمت ارزهای دیجیتال امروز 9 آبان 1400 | ارز دیجیتال ریخت

به گزارش معاصر ، امروز 9 آبان 1400 ارزهای دیجیتال با افت قیمت مواجه شدند. 

قیمت یورو امروز یکشنبه 9 آبان 1400
روز قبل یورو در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که یورو در بازار آزاد که ۳ روز پیش تا ۳۲,۱۲۶ (سی و دو هزار و یکصد و بیست و شش ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۱.۱۵ درصدی به ۳۱,۷۵۸ (سی و یک هزار و هفتصد و پنجاه و هشت ) تومان رسید.

یمت بیت کوین امروز یکشنبه 9 آبان 1400
امروز بیت کوین مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که بیت کوین که روز قبل تا ۶۱,۴۸۲ (شصت و یک هزار و چهارصد و هشتاد و دو ) رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۱۲ درصدی به ۶۱,۴۰۳ (شصت و یک هزار و چهارصد و سه ) رسید.

قیمت حواله درهم امارات امروز یکشنبه 9 آبان 1400
روز قبل درهم امارات (حواله) مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که درهم امارات (حواله) که ۳ روز پیش تا ۷,۵۱۰ (هفت هزار و پانصد و ده ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۱۳ درصدی به ۷,۵۰۰ (هفت هزار و پانصد ) تومان رسید.

قیمت لیر ترکیه امروز یکشنبه 9 آبان 1400
روز قبل لیر ترکیه برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که لیر ترکیه که ۳ روز پیش تا ۲,۹۸۰ (دو هزار و نهصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با رشد ۰.۳۳ درصدی به ۲,۹۹۰ (دو هزار و نهصد و نود ) تومان رسید.

قیمت یوان چین امروز یکشنبه 9 آبان 1400
روز قبل یوان چین مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که یوان چین که ۳ روز پیش تا ۴,۳۲۴ (چهار هزار و سیصد و بیست و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۸۸ درصدی به ۴,۲۸۶ (چهار هزار و دویست و هشتاد و شش ) تومان رسید.

قیمت دینار عراق امروز یکشنبه 9 آبان 1400
روز قبل دینار عراق مانند ۳ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دینار عراق که ۳ روز پیش تا ۲۰ (بیست ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - به ۲۰ (بیست ) تومان رسید. 

منبع: اقتصاد نیوز
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز